Akademska godina 2009/2010

Nastava

Faktor ukupnog nastavnog opterećenja u godini: 0.5.

Razno

Dakle, godišnji odmor. Koja prevara. Ne znam zašto to uopće zovu odmor... Recimo samo ovako, Ferko je dobio pravi pravcati grafički kalendar na naslovnici, studenti puno pregledniji prikaz bodovnog stanja na kolegijima, a ogroman dio sustava prebačen je na novi dio koda koji nudi unificirano korisničko sučelje i navigaciju. I onda je krenuo zimski semestar; puno prebrzo.

Zimski semestar

Mislim da ovdje već mogu početi prepisivati od prošlih godina - pa ću skratiti: početak godine, burza za predavanja, tisuće zamjena, generiranje rasporeda labosa za čitavu godinu, generiranje rasporeda međuispita, završnih ispita i ponovljenih provjera, problemi, Digitalna, itd... Čovjek poželi da dan ima više od 24 sata.

Znanost: krajem rujna bio sam na putu u Austriji na konferenciji ICL2009 i s kolegom Šnajderom prezentirao zajednički rad (kad ovako pišem o konferencijama, čovjek bi dobio dojam da ne radim ništa drugo nego samo putujem okolo :-)). Naravno, ponio sam sa sobom i svoj novi privatno-kupljeni ogromni tanki HP-ov laptop kako bih sve one silne rasporede mogao raditi u pauzama na konferenciji i preko noći... Ali to nisam radio! Pitate se zašto? Genijalac ja - ostavio sam kabel za napajanje na faksu... No važno da sam sa sobom svugdje teglio ogromnu torbetinu od laptopa.

I da ne zaboravim - prijavio sam kvalifikacijski doktorski ispit!

Digitalnu logiku vodim isključivo kroz Ferko - preko ljeta redizajniran je modul za prijave pa sada mogu definirati prijave koje vide samo oni studenti koji nešto nisu odradili i sl. Divna stvar koja bitno olakšava život. Na kraju ću rezultate pretočiti u Ahyco i tako optimirati količinu vremena koju je potrebno utrošiti na administraciju kolegija s preko 800 studenata. Također, ovaj semestar odlučio sam se posebno posvetiti demosima, i motivirati ih da stvarno budu najbolji. Vidjet ćemo kako će to ići. Gotovo redovito dajem obavezne neanonimne ankete gdje su pitanja tipa: realizirajte funkciju f(A,B,C,D)=suma_minterma(1,3,11) dekoderskim stablom... To mi generira ogromnu količinu posla kod ispravljanja i unosa rezultata u Ferko, ali služi kao instant feedback demosima. A u duhu poboljšanja kvalitete kolegija, upustio sam se u izradu eAuditornih vježbi: za sve one koji iz ovog ili onog razloga uspiju propustiti svoje "žive" auditorne vježbe, nešto slično u elektroničkom obliku mogu naknadno pogledati na webu. I da, znam da to nije isto što i auditorne uživo. Dapače, načuo sam da se od tih auditornih sasvim lijepo da zaspati, ali, OK, ovo je prvi pokušaj; valjda će druge (ako ih uopće bude) biti bolje...

A sprema se još jedna korisna stvar: tim projektanata (projekt 1, preddiplomski studij) čiji je voditelj student Tin Franović uhvatio se je u koštac s implementacijom podsustava za automatsko raspoređivanje studenata za nadoknade labose i predavanja. Bit će to izuzetno praktično i korisno proširenje Ferka. A problem je, sve samo ne jednostavan. No, kao i uvijek, mislim da je ekipa koja čini projektni tim izvrsna (počev od kolege Franovića; potom, kolega Siniša Pribil je tamo - a znam ga sa seminara od prošle godine, kao i ostali studenti za koje sam čuo dosta lijepih stvari).

Kraj semestra trebao bi ugledati i prototipne verzije sustava TeachMe (Goran Pogačić, Marko Jovanović); pisao sam o tome u prošlom semestru.

I konačno, dva novoupisana studenta diplomskog studija: Mihej Komar (i o njemu sam već pisao) te Đorđe Grbić počeli su se zabavljati s problemom izrade rasporeda međuispita, i to heterogenim evolucijskim algoritmima. Očekujem puno eksperimenata i izvrsne rezultate!

Povratak